آفتاب

مراسم شهدای سانچی +عکس | در یادبود شهدای سانچی چه گذشت؟

مراسم شهدای سانچی +عکس | در یادبود شهدای سانچی چه گذشت؟

مراسم شهدای سانچی +عکس | مراسم یادبود شهدای کشتی نفتکش سانچی روز گذشته با حضور خانواده های خدمه کشتی سانچی، جمعی از هنرمندان و مسئولان در شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد. کامران تفتی بازیگر سیتنا و تلویزیون در این برنامه از سوی هنرمندان با خانواده شهدای سانچی ابراز همدردی کرد. عکس های مراسم شهدای سانچی را در ادامه ببینید...



کامران تفتی گفت: به نمایندگی از جامعه هنری کشور اعلام می‌کنم که حال همه هنرمندان بد است و خوش به حال شما دریانوردان که با دریا رفتید.
این بازیگر سینما و تلویزیون که در مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای نفتکش سانچی گفت: بغض دارم، از هرم و حرارت آتش چه بگویم؟ با تمام وجود به خودم و به کشورم تسلیت می‌گویم.









وی با بیان اینکه از دست دادن‌ها خیلی بد است، و باید یاد بگیریم کنار هم باشیم، اظهار کرد: به شرکت ملی نفتکش ایران، به مردم ایران، به خانواده‌های شهدای نفتکش سانچی به خصوص خانمی که احسانش رفت، با تمام قلبم می‌گویم که غمگینم و آرزو می‌کنم خداوند به شما صبر بدهد و دلهایتان التیام یابد.





تفتی گفت: من آرزو می‌کنم که آرام باشید و خداوند نزدیک‌تان باشد.
این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: هموطنانم غریبانه رفتند، آروز می‌کنم به حرمت نبودن‌شان و شهید بودن‌شان و راه اقتصاد مقاومتی که رفتند و نتوانستند خودشان را از آتش نجات دهند، غم دور باشد.





وی در پایان بیان کرد: ای کاش پیکرهای این عزیزان برسد تا دل‌های خانواده‎ها آرام باشد و مزاری برایشان داشته باشند.





مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای کشتی سانچی، سه‌شنبه، 26 دی ماه ساعت 18 در شرکت ملی نفتکش ایران با حضور مهندس کیان‎ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، مهندس مقیمی رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش و دیگر مدیران این شرکت، غنجی مدیرعامل شرکت حمل فله و کالای عمومی کشتیرانی، عباس‎نژاد معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر مدیران و مقامات دریایی و چند تن از بازیگران برگزار شد.





کد N1816042

وبگردی